היי, אני מיסטר סושיאל Mister Social

סטודיו מקצועי לעיצוב ובניית אתרים, גם לעסק שלכם מגיע אתר מנצח!

סטודיו מקצועי לעיצוב ובניית אתרים

גם לעסק שלכם מגיע אתר מנצח!

נגן וידאו

ברוכים הבאים!

אם אתם פה, קוראים את מה שאנחנו כותבים כנראה שהבשלתם והגעתם למסקנה שהעסק שלכם צריך אתר.

החלטה מרגשת!

בעיקר כי זה אומר שאתם מוכנים לעלות שלב בראייה המקצועית והעסקית שלכם וכי הבנתם שנוכחות ברשת היא אחד הדברים החשובים ביותר כרגע בעולם הדיגיטל  העסקי ובכלל.

נגן וידאו

ברוכים הבאים!

אם אתם פה, קוראים את מה שאנחנו כותבים כנראה שהבשלתם והגעתם למסקנה שהעסק שלכם צריך אתר. החלטה מרגשת, בעיקר כי זה אומר שאתם מוכנים לעלות שלב בראייה המקצועית והעסקית שלכם וכי הבנתם שנוכחות ברשת היא אחד הדברים החשובים ביותר כרגע בעולם הדיגיטל  העסקי ובכלל.

יש מספר החלטות שצריך לקבל בתהליך בניית האתר אבל אל תדאגו- אנחנו פה.  לעזור, לכוון, להוביל ולבנות לכם את האתר שאתם מדמיינים לעצמכם בראש.

יש מספר החלטות שצריך לקבל בתהליך בניית האתר אבל אל תדאגו- אני פה. 

 לעזור, לכוון, להוביל ולבנות לכם את האתר שאתם מדמיינים לעצמכם בראש.

אז בואו נתחיל ?

השירותים שלנו:

תוכן:

גילוי נאות? אנחנו חובבי תוכן, תוכן איכותי.

אתר שבו יש תוכן טוב, שמעניין ומסקרן את קהל הלקוחות והגולשים, הוא אתר שימצא את דרכו למעלה מהר יותר מאחרים. לכן, במהלך תהליך בניית האתר חשוב לשים דגש מאוד גדול על תכנים איכותיים ומושקעים. בכל זאת, לא כל יום בונים אתר לעסק שלנו, צריך לתת את מלוא תשומת הלב לאילו תכנים אנחנו נכניס לתוכו  ומה הלקוחות שלנו יראו ויקראו כשיהיו שם.

לא לדאוג! לא לכולם יש נגיעה טבעית לכתיבת תוכן, מחלקת התוכן והקריאייטיב שלנו עוזרת בכל התהליך ואם יש צורך גם כותבת את התכנים עבורכם.

אם בחרתם לדאוג לעולם התוכן בעצמכם, מעולה! אנחנו נקח את מה שאתם הכנתם ונטמיע באתר בצורה טבעית.

עיצוב ותוכן ויזואלי:

 אתר הוא תצוגת תכלית של מה שהעסק שלכם מציע, לכן הוא צריך להיות מובן, בנוי היטב ובעל תכנים מעולים, אך לא פחות חשוב – הוא צריך להיראות מעולה. אנחנו שמים דגש מאוד גדול על נראות, עיצוב וויזואליות.

המטרה שלנו היא שכל מי שיכנס אליכם לאתר יגיד וואו! ולא ירצה לצאת ממנו. לכן, צוות הגרפיקה והעיצוב שלנו לוקח חלק מאוד פעיל בבניית כל האתרים שלנו ולא מתפשר עד שהאתר שלכם יראה לא פחות ממושלם! חשוב להדגיש כי נושא העיצוב לא גורע מבנייה נכונה, שימוש בתוספים ופלטפורמות נכונות ותשומת לב לצרכים האחרים של האתר שלכם.

רספונסיביות והתאמה למכשירים:

הרבה לקוחות שואלים אותנו אם אנחנו מתאימים את עיצוב ובניית האתר גם למכשירים ניידים וטאבלטים.

בוודאי! כיום אין שום סיבה שהאתר שלכם לא יהיה מותאם למכשירים ניידים בראש ובראשונה! רב הכניסות לאתר שלכם יגיעו מהנייד, וישנם אתרים שאפילו מגיעים ל80% ויותר, כניסות מהנייד לאתר שלהם. העיצוב יהיה מותאם לתצוגת נייד, טאבלטים ומכשירים אחרים ברזולוציות שונות.

חשוב מאוד שתצוגת האתר תהיה נעימה, נוחה וחווייתית גם במחשבים הנייחים, גם במכשירים הניידים, טלפונים וטאבלטים.

תהליך העבודה:

אפיון האתר

מתחילים בפגישה הטלפונית או פנים מול פנים, בה אתם מספרים לנו הכל על העסק שלכם. מה המטרות שלכם, מי קהל הלקוחות, איך אתם חולמים שהאתר שלכם יראה ומה יהיה בתוכו (זה בסדר אם אתם עוד לא יודעים בשלב הזה- אנחנו נעזור בהכל) ומשם אנחנו מתקדמים.

אפיון האתר הוא שלב מאוד קריטי שחשוב לשים עליו דגש מכיוון שעליו נשענת שאר העבודה ותהליך הבנייה והעיצוב.

כתיבה ואיסוף תכנים:

אחרי שסיימנו לאפיין והבנו מה מצופה מהאתר שלנו, אנחנו עוברים לתהליך איסוף התכנים. במידה והתכנים כבר מוכנים אצלכם, אתם מעבירים לנו אותם כולל תמונות, מאמרים ותוכן כתוב ואנחנו מתחילים בשלב העמדה ראשונית של האתר.

במידה ואנחנו אחראים על עולם התוכן שלכם אנחנו קובעים פגישה נוספת עם מחלקת התוכן והקריאייטיב שלנו ומתמקדים רק בזה. זכרו, כי לא ניתן להתקדם בבניית האתר לפני שיש בידינו את התכנים עבורו.

בנייה ועיצוב

כאן אנחנו עובדים ואתם ממתינים בסבלנות …

אנחנו שולחים לכם סקיצות לאורך הדרך על מנת לוודא שכולנו באותו הראש, אבל בשלב הזה כל שנותר לכם הוא להמתין בקוצר רוח לאתר החדש שלכם שאוטוטו יהיה מוכן.

מסירת האתר והדרכה

מזל טוב! האתר מוכן!

לאחר שהאתר מוכן אנו מעבירים הדרכה לאחד מאנשי החברה (מי שתבחרו) ומסבירים כיצד לתפעל את ממשק הניהול וצעדים בסיסיים באתר על מנת שתוכלו להוסיף תכנים בעת הצורך באופן עצמאי.

לקוחות מספרים:

Websites promote you 24/7. No Employee will do that

Paul Cookson

שאלות ותשובות:

שאלת השאלות. ראשית, חשוב להבין כי כל אתר הוא שונה במהותו, בצורה שבה הוא יראה, גודלו (יש אתרים עם 5 עמודים ויש אתרים עם 67), הצרכים הדרושים לבנייתו ועוד גורמים..

לכן עד שלא נשב ונדבר על מה בדיוק אתם צריכים וחולמים שיהיה באתר שלכם לא נוכל לתת הצעת מחיר מדוייקת. חשוב לציין, כי אנחנו במיסטר סושיאל נותנים את המחיר הטוב ביותר ביחס לעבודה ולא נחים עד שהאתר שלכם לא פחות ממושלם. אז השאירו פרטים, נשמע בדיוק מה אתם צריכים וניתן בשמחה הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכים שלכם.

קודם כל, זה בסדר לא לדעת, בשביל זה אתם טובים במה שהעסק שלכם עושה ואנחנו טובים בלבנות אתרים 😊.

יש כל מיני סוגי אתרים- החל מאתרי תדמית, אתרי חנויות, דפי נחיתה, אתרי בלוג, פורטלים וכו'.. לכן ברגע שתספרו לנו על העסק שלכם והצרכים שלו נדע לכוון אתכם בדיוק לאתר המדויק ביותר שהעסק שלכם זקוק לו.

כאן נכנסים כמה גורמים שמשפיעים על התהליך: אחד הגורמים המרכזיים ביותר הוא אתם! אנחנו יכולים להתחיל לבנות ולעצב את האתר רק אחרי שנפגשנו, אפיינו את הצרכים של העסק ורק לאחר שכל התכנים הועברו אלינו על ידכם. לכן, הרבה מזמן העבודה תלוי בכם ובהרתמות שלכם לתהליך. בניית אתר נעה לרב בין חודש לחודשיים (תלוי בגודל האתר אך זה הממוצע). אך עם זאת, ניתן לבנות גם בפחות. הכל תלוי בכמה מהר יש לנו את כל התכנים והמרכיבים כדי להתחיל להזיז את העניינים. לכן, חשוב מאוד, שכל העסק ירתם למשימה כדי שהדברים יזוזו בצורה יעילה, מהירה וקוהרנטית.

זכרו, זוהי תקופה קצרה שבה משקיעים ומגיעים לתוצאה מדהימה ומרגשת עבור העסק שלכם!

האתרים שלנו נבנים בוורדפרס- הפלטפורמה המובילה בעולם לבניית אתרים.  יפים, איכותיים וכאלו שניתן לקדם בקלות לאחר מכן בגוגל. יש פלטפורמות אחרות גם כן אך אנחנו מאמינים בוורדפרס ולכן בונים רק בפלטפורמה הזאת.

מה שעוד טוב בה, הוא שהממשק שלה מאוד נוח וקל יחסית לתפעול לכן לאחר הדרכה שאתם\מנהלי השיווק\ או כל גורם אחר בחברה שתבחרו- יעברו, הם יוכלו להכניס תכנים, לשנות דברים קטנים ולעדכן במידת הצורך בלי לפנות בכל פעם לבונה האתר שלכם.

בהחלט כן. יש לנו מחלקת שיווק וקידום גדולה ומושלמת שעושה עבודת פרסום ושיווק מופלאה בכל המדיות הדיגיטליות החל מגוגל, יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם. במידה ואתם מתכננים להתחיל לקדם (ממומן או אורגנית) תוכלו ליצור קשר כבר במהלך תהליך בניית האתר עם המקדמים שלנו כדי שנוכל לעבוד עימם במקביל ולחסוך בזמן לאחר מכן. אך עם זאת, זה ממש לא הכרח. רב האנשים מחליטים לקדם לאחר שהאתר כבר מוכן כדי להגדיל את קהל הלקוחות, לכן כשתהיו מוכנים המקדמים שלנו ישמחו לפגוש אתכם ולדבר איתכם על אסטרטגיית השיווק הטובה ביותר לעסק שלכם.

 דף נחיתה הוא בעצם "אתר" של דף אחד שניתן לגלול ולגלול ולגלול, הוא יכול להיות מאוד ארוך או קצר וענייני. דף נחיתה משמש לרב כ"מיני אתר" לעסקים קטנים או כאלו שהם בתחילת דרכם ואין להם עדיין הרבה תוכן לשתף, אך כן מעוניינים בנוכחות מרשימה ברשת. לעומת אתר, שהוא בנוי מכמה דפים- ניתן לעבור מעמוד לעמוד ויש בו לרב יותר תכנים ו"חומר". דף נחיתה משמש גם כמקום "לנחות" בו לאחר שמקליקים על מודעות בגוגל. למשל אם יש לנו מוצר שאותו אנו מקדמים בגוגל, לאחר חיפוש במנוע החיפוש מגיעים למודעה שלנו וכאשר מקליקים על הקישור מגיעים לדף הנחיתה. הוא לרב יכיל תוכן סביב המוצר או השירות שאנו מפרסמים.

צרו איתנו קשר

ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נדבר...

אפשר גם במייל

mister1social@gmail.com

בקרו אותנו גם בעמוד הפייסבוק