קידום דיגיטלי לאמנים

כשאנחנו פונים לאמנים יוצרים, אנחנו מבינים שהאמנות שלהם היא כמו ילד.

היא בוערת מבפנים והיצירה היא תהליך שיכול לקחת שנים. מהרגע שהשיר נכתב והולחן , עד הרגע שהוחלט לצאת איתו החוצה. לרב לוקח זמן עד שמקליטים אותו באולפן עם מפיק מוסיקלי, ועד הרגע הזה שבו המאסטר אצלנו בידיים ונשאר לנו להפיץ אותו ולחשוף אותו לכמה שיותר אנשים וקהלים.

אז איך עושים את זה בפועל?

איך מגיעים לכל אותם האנשים? כיום בכל פלטפורמות הפרסום אפשר לטרגט ( למקד) קהלים ואפשר לבדוק איזה קהל הכי מתחבר לאמנות שלנו ולמוסיקה שלנו. ברגע שנהיה ממוקדים ונדע מי הקהל שלנו יהיה לנו הרבה יותר קל לחשוף את המוסיקה והאמנות שלנו. לפעמים הנתונים גם יכולים מאוד להפתיע! המוסיקה שלנו לעיתים מאוד דומה לסגנון מסויים, אבל בפועל קהל אחר לגמרי משחשבנו יתחבר יותר למוסיקה ולסגנון של השיר (זה היופי במוזיקה, לא?) . לכן בשלב הראשוני של הפרסום חשוב למצוא את הקהל הרלוונטי ביותר ולראות מי הכי מגיב , צופה ושומע את השיר.

 

בכל פלטפורמות הפרסום כיום ניתן לראות אחוזי צפייה – לראות כמה אחוזים מהשיר או מהסרטון הקהל צפה. נתון זה נותן לנו אינדיקציה מעולה לדעת באיזה קהל להתמקד ולהמשיך לפרסם. כמובן שאפשר לראות שיתופים, לייקים, תגובות ונתונים נוספים.

הרבה פעמים אמנים ומוסיקאים יוצרים שואלים אותי "כמה יעלו לי 25,000 צפיות או יותר" ?

אז איך זה באמת עובד?
מה מומלץ ובאיזה דרך לדעתי כדאי לפעול?
להשיג המון צפיות במחירים נמוכים עבור כל צפייה זה בהחלט אפשרי.
ברב המקרים ככל שנפרסם לקהל רחב יותר – {לא בהכרח הקהל הרלוונטי שלנו} כך כל צפיה תעלה לנו זול יותר.
אבל השאלה שאנו צריכים לשאול היא, האם המטרה שלנו היא כמות צפיות בלבד? אם התשובה היא כן, קמפיין מהסוג הזה יכול להיות מועיל מאוד. אך אם אנחנו גם רוצים שהצופים יהיו קהל רלוונטי למוזיקה שלנו?
ככל שנמקד יותר את הקהל כך כל צפייה תהיה לנו יותר יקרה.(זה כמובן תלוי באיזה סוג של קמפיין אנחנו מקימים ואיך אנחנו בונים ומטרגטים אותו.)

מה שהרבה אמנים ומוסיקאים שוכחים, שכאשר מפרסמים את השיר לקהל הרחב, מדובר בפרסומת לכל דבר! השקעתם כל כך הרבה בשיר עצמו ובהפקה, לכן זה לא פחות חשוב בשלב הזה, לתכנן את הקידום והשיווק שלו. להכין חומר שיווקי, פוסטים, תמונות, סרטונים, טיזרים ולמקד את הקהל באופן שבו הוא יהיה רלוונטי לשיר ולפרסום.

לאחר קמפיינים רבים ומחקר רב של מערכות הפרסום, הצלחנו להגיע למצב שבו נקים לכם קמפיין מנצח המשלב טרגוט ממוקד ועלות נמוכה עבור כל צפייה. וכמובן לא לשכוח להגדיר את המטרה של הקמפיין שלנו:
האם כמות הצפיות חשובה לנו? האם חשוב לנו שהקהל שלנו יהיה סופר ממוקד? האם גם וגם?

חקרנו לעומק את מערכות הפרסום ויש לנו את היכולת לגרום לכם לשלם משמעותית פחות עבור כל צפייה, (כמובן אורגנית ואמיתית) לעומת המתחרים שלכם.

אז צרו איתנו קשר, אנחנו נשמח לשמוע את היצירה החדשה שלכם ולעזור לכולם להיחשף אליה ולהנות ממנה גם.

אהבתם ? שתפו !

השאירו לנו פרטים וניצור קשר בהקדם: