כבר היום לדאוג לעתיד שלכם!

ייפוי כוח מתמשך- דואגים שכספכם ורכושכם תמיד יהיו מוגנים

פגישת ייעוץ ללא עלות

התאמה אישית ללקוח

איתכם לאורך כל התהליך

מהו ייפוי כוח מתמשך?

אדם כשיר וצלול יכול לדאוג כבר היום ליום בו כבר לא יהיה כשיר וצלול על ידי זה שהוא מייפה את כוחו או כוחם של אדם או אנשים אותם הוא בוחר ועליהם הוא סומך. בייפוי הכוח נקבע מראש שאותו אדם או אנשים, בהם בחר יטפלו בענייניו הרכושיים, האישיים והבריאותיים.

 כיום, ברגע שאדם הופך להיות לא כשיר, ממנים לו אפוטרופוס, לא לפי בחירתו ועלול להיות מצב בו האפוטרופוס יפעל בניגוד או לא בהתאמה למה שאותו אדם שאיבד את הכשירות היה רוצה. בנוסף, הליך האפוטרופסות הינו מורכב, מסובך וארוך ואף מצריך את מעורבותו של בית המשפט. ייפוי כוח מתמשך הוא הליך פשוט ונח שבא לפתור את המצב הזה ואף חוסך את הפרוצדורה המורכבת ואת מעורבותו של בית המשפט בהליך.

בייפוי כוח מתמשך יש את השקט והרוגע לדעת שכל הדברים החשובים לנו מנוהלים כמו שצריך, כפי שאנו רוצים ובצורה הטובה ביותר ובנוסף, אנו עצמנו מטופלים בדרך בה אנו בוחרים. למעשה, לא מחליטים בשבילנו דבר, אנו מחליטים הכל מראש ואת החלטותנו שמים בידיים של האנשים עליהם אנחנו הכי סומכים.

עניינים רפואיים

בחירת רופאים ומוסדות טיפול. קביעת טיפולים ובדיקות. החלטה על סוגי טיפול ועוד.

עניינים רכושיים

ניהול הרכוש. למשל, ניהול נכסים, ניהול חשבונות בנק, קצבאות, קופות גמל ופנסיה ועוד.

עניינים אישיים

כל תחומי חייו של אדם פרט לענייניו הרכושיים והרפואיים. למשל, קביעת מקום המגורים וכל עניין אחר שקשור לרווחתו האישית של האדם.

מי אנחנו?

קרא עוד

עדי שלם שיף- עורכת דין משנת 2011, עם ניסיון בתחום דיני המשפחה והירושה. מרצה למשפטים, בין היתר בתחומים סדר הדין האזרחי, דיני קניין, בתי משפט ודיני ראיות. מכשירה מתמחים לקראת קבלת רשיון עריכת הדין, בוגרת קורס הגישור של לשכת עורכי הדין וקורס אימון רגשי של מכללת "גומא".

עו"ד עדי שלם שיף

קרא עוד

עו"ד אודרי שמש רביע-עורכת דין משנת 2006 ומתמחה בתחום המשפט האזרחי על גווניו השונים, לרבות דיני חוזים, אפוטרופסות, דיני עבודה,הוצאה לפועל ועוד. כמו כן משמשת אודרי מזה כשמונה שנים כיועצת משפטית במסגרת מיזם עיריית תל אביב בתחום דיני השכירות (בית הצעירים- מזא"ה 9) וכן הינה חברה פעילה בוועדת הפסיכולוגיה ופסיכיאטריה במשפט של לשכת עורכי הדין.

עו"ד אודרי שמש

אנו מוסמכות מטעם משרד המשפטים לעריכת והגשת ייפוי כוח מתמשך. כמו כן אנו מתמחות בעריכת צוואות וצווי אפוטרופסות. בכדי להקל עליכם ולהפוך את ההליך לנח אף יותר, אתם יכולים לבחור האם להגיע למשרדנו או שאנו נגיע אליכם למתן השירות.

חברנו יחד, על מנת לספק ללקוחות את השירות המקצועי, המדוייק והטוב ביותר. כל אחת מאיתנו מביאה עמה את החוזקות והמיומנויות שלה בכדי לספק את השירות המקצועי השלם והמותאם ביותר לצורכי הלקוח. יחד אנו מהוות צוות חזק, תומך ומאוחד וכך אנו מתנהלות לאורך כל השנים.

תחום ייפוי הכוח המתמשך הוא תחום משפטי ורגשי כאחד. במקצועיותנו ומתוך נסיוננו אנו מספקות ללקוחותינו תחושת ביטחון לספר ולפרט לנו את צורכיהם ורצונותיהם. כך אנו בונות עימם את הכלי המשפטי החשוב והמיוחד של ייפוי הכוח המתמשך – כלי שילווה את לקוחותינו לאורך שנים ויבטיח אותם בעת הצורך. כחלק אינטגרלי מתהליך בניית ייפוי הכוח המתמשך, אנו מבצעות את הבדיקות הנדרשות עבור הצרכים המשתנים מלקוח ללקוח ואנו מתאימות אותן לפי מידות הלקוח בהתאמה לדרישות החוק.

בכך אנו בונות עבור לקוחותינו חומת מגן בצורה אשר תשמש להבטחת עתידם למקרה הצורך. קשה להפליג בחשיבות מהלך בניית ייפוי הכוח המתמשך ובהגנות אותם הוא בונה ללקוחותינו לכל צורך שיקום בעתיד. החזון שלנו הוא להביא אתכם, לקוחותינו, ואת משפחותיכם לעתיד מובטח יותר שממלא את הצרכים והרצונות שלכם בצורה המדוייקת והנכונה ביותר ולהקפיד כי תהיו מוגנים ומכוסים בכל מקרה.

ייפוי כח מתמשך

ייפוי כח מתמשך

כבר היום אתם יודעים כיצד יראה עתידכם

יש לכם שליטה מלאה על החיים שלכם

אתם יודעים כבר היום, שלא משנה מה יקרה- אתם בידיים טובות

אתם שומרים על אחדות המשפחה

שאלות נפוצות

 התהליך נפתח בפגישה או במספר פגישות (לפי הצורך והמורכבות) עם הלקוח. במהלך הפגישה/הפגישות אנו לומדות אתכם, את הצרכים/ההעדפות שלכם וכמובן את הדברים החשובים לכם מכל. בדרך זו אנו בונות את ייפוי הכוח על מנת שייתאם את כל רצונותיכם בצורה המדוייקת והמהודקת ביותר. במידת הצורך (כל מקרה לגופו) מתקיימות פגישות גם עם מיופיי הכוח.

לאחר המפגש\המפגשים עמכם, אנחנו עוברות לשלב ניסוח רצונותיכם והוראותיכם ומעלות אותם בצורה החוקית הנדרשת על הכתב, זאת כחלק  מעריכתו של ייפוי הכוח המתמשך. לאחר מכן אנו עוברות לשלב החתימה ובהמשך אנו מבצעות את כל התהליך הכרוך בהפקדתו ורישומו במשרד האפוטרופוס הכללי. עם סיום תהליך ההפקדה והרישום אנו נעדכן אתכם בדבר ביצוע הפעולה ונעביר לידיכם עותק של ייפוי הכוח המתמשך וכן אישור  הפקדתו  שמשמעותו – סיום התהליך. זה הרגע בו תדעו שהעתיד שלכם מובטח בהתאם להוראות שאתם נתתם מראש וכפי שאתם  (ולא אחרים) בחרתם.

אתם האדונים (והגברות 🙂 ) של התהליך ואתם מחליטים האם למנות מיופה כח אחד או  מספר  מיופי כח.נדגיש כי יש חשיבות לבחירת מיופי הכח ולכמותם. ההחלטה בעניין כמות מיופי הכח שייבחרו היא אישית ומשתנה בהתאם לכל מקרה ומקרה, זאת על מנת לוודא שביצוע ייפוי הכוח לכשיופעל יהיה יעיל ונכון.

 בעניינים רכושיים, בריאותיים ואישיים.

ייפוי הכח המתמשך נכנס לתוקף ביום בו אדם הופך להיות לא כשיר ("אינו מסוגל להבין בדבר", משמע אינו יכול להבין בעניין או עניינים מסויימים ולקבל החלטות בקשר אליהם). הקביעה כי אדם אינו כשיר נעשית על ידי מומחה רפואי. לאחר שחוות הדעת תועבר למיופי הכח, הם יחתמו על טופס שנקרא "טופס הצהרה על כניסה לתוקף של ייפוי כח מתמשך". החומרים יועברו לאפוטרופוס הכללי שבסופו של דבר יפיק למיופה או מיופי הכח אישור כניסה לתוקף של ייפוי הכח המתמשך.

לא, . אין צורך בתשלום אגרה או בתשלומים נוספים. התשלום עבור השירות שאנחנו מספקות לכם הוא בסכום הכולל בחובו את הכל, כלומר: עבור הראיון עמכם ובדיקת צורכיכם, ניתוח המצב ובניית התבנית המשפטית כולל דיוק הצרכים שלכם, עריכת המסמך, הפקתו, החתמתכם עליו, אימות חתימתכם על ידינו והפקדתו  במשרד האפוטרופוס הכללי. אין תשלומים נוספים.

צרו איתנו קשר

משרדנו מתמחה בייפוי כח מתמשך, עריכת צוואות/צוואות הדדיות/בקשה לצו ירושה/צו קיום צוואה/הגשת בקשה למינוי אפוטרופוס לגוף/בקשה למינוי אפוטרופוס לרכוש/צו אפוטרופסות זמני או קבוע.

לייעוץ, הכוונה וטיפול בנושאי ייפוי כח מתמשך/אפוטרופסות/צוואות פנו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עו"ד עדי שלם-שיף: 052-8550520

עו"ד אודרי שמש: 050-8684663

רחוב הארבעה 28, מגדלי חג'ג' מגדל צפוני, תל אביב

בר כוכבא 16, מגדל נועה, בני ברק