מה ההבדל בין פרסום ממומן לאורגני?

 פרסום ממומן זהו פרסום שבו אנחנו משקיעים כסף ותקציב במטרה לפרסם את העסק, להגדיל את קהל הלקוחות ולהיחשף לכמות גדולה של אנשים רלוונטיים. אם נפרסם בצורה נכונה, ככל שנוציא יותר כסף – כך נגיע ליותר חשיפה וקהל לקוחות.

 פרסום אורגני הוא פרסום שלא מוציאים בו כסף בכלל, אלה עושים כל מיני פעולות שמקדמות את האתר או את הפוסט בצורה שבה בסופו שך דבר הוא יחשף בצורה המיטבית ביותר ונהיה ראשונים בתוצאות החיפוש. בדרך הזאת בעצם יגיעו אלינו יותר לקוחות.

כמה זמן זה לוקח? 

 הפרסום הממומן הוא מיידי❗️
ברגע שמשקיעים כסף, הפרסום מתחיל לרוץ ובכך אפשר להחשף ולהגיע לקהל לקוחות רחב.

הפרסום האורגני הוא איטי, דורש סבלנות ולפעמים רואים תוצאות אפילו רק לאחר שנה❗️
התפיסה והחשיבה של הפרסום האורגני שונה בפלטפורמות הדיגיטל השונות.
כלומר: בפייסבוק ובאינסטגרם המטרה היא ליצור כמות חשיפה ענקית שתגרום לאנשים לשתף ולקדם באופן אורגני ( ללא כסף ) את המוצר, השירות או הפוסט שלי.

 בגוגל לעומת זאת, המטרה של הקידום האורגני היא להיות ממוקמים בתוצאות החיפוש במקום ה-1 ובעמוד הראשון ובלי תשלום. התהליך הזה יכול לקחת זמן ודורש סבלנות, כמובן שלהיות ממוקם במקום ה-2, ה-3 או באופן כללי בעמוד הראשון של גוגל זו תוצאה אורגנית מעולה גם כן. תדמיינו את עצמכם מחפשים משהו בגוגל ואת כמות העמודים של התוצאות שמתקבלות, מרבית האנשים לא עוברים אפילו לעמוד השני, נכון?

בכך שהאתר והמוצר שלנו ממוקם בעמוד הראשון אומר שבעצם גוגל ממליץ עלינו בתור נותני שירות.
גוגל מראה לקהל הלקוחות שלו שמחפש את המוצר את נותן השירות שהוא ( גוגל) דירג במקום או בעמוד ה-1.

באיזה קידום אני אראה יותר תוצאות ואיך כדאי לי להתחיל לקדם? 

אם אתם עסק חדש ואתם מעוניינים לייצר קהל לקוחות עבור המוצר שלכם, מומלץ להתחיל עם קידום ממומן. מהסיבה הפשוטה שברגע שמתחילים לפרסם ולהשקיע כסף – רואים תוצאות.

לעומת זאת אם אתם עסק פעיל שכבר יש לו קהל לקוחות, יכול להיות שאתם משקיעים כבר תקופה על פרסום ממומן אבל אתם רוצים לקבל יותר חשיפה אורגנית ובלי קשר לתקציב שמושקע על ממומן, להיות ממוקמים בעמוד הראשון של גוגל ובעצם לקבל ציון איכות של גוגל בתור נותני שירות. במקרה כזה כדאי להתחיל לפרסם גם באופן אורגני כי זה בהחלט יגדיל לכם את קהל הלקוחות לטווח הארוך.

אהבתם ? שתפו !

השאירו לנו פרטים וניצור קשר בהקדם: