בשנים האחרונות עולם השיווק הדיגיטלי גדל והפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. נוספו עוד אפשרויות, עוד פלטפורומות שבהן אפשר וניתן לחשוף את האמנות שלנו לקהלים חדשים. כל מערכת פרסום עובדת קצת אחרת וחשוב להבין את הצרכים והמטרות שלנו, כדי לדעת באיזה פלטפורמה כדאי להתמקד. אנחנו חיים בעידן דיגיטלי שבו עסקים, אמנים ויוצרים שלא מפרסמים את עצמם ברשתות מתקשים להגדיל את קהל הצופים שלהם ואת החשיפה.
הגיע הזמן לקחת אתכם ואת האמנות שלכם כמה צעדים קדימה, להצטרף לאמנים רבים שכבר פעילים ומפרסמים ברשתות. ולתת לכם הזדמנות אמיתית לממש את כל הפוטנציאל ולחשוף את עצמכם לקהל יותר רחב!
החלה את דרכה כרשת חברתית אך בשנים האחרונות הפכה למערכת הפרסום המובילה בעולם ולא לשווא. פייסבוק מאפשרת לנו לפרסם לקהל יעד רלוונטי ומאוד ספציפי על מנת לחשוף את האמנות שלנו ברמה הטובה ביותר. זה מתאפשר בגלל שפייסבוק עם השנים אספה לעצמה כמויות אדירות של מידע לפי תחומי עניין של המשתמשים. לנו בתור מפרסמים מתאפשר להשתמש במידע הזה על מנת להגיע לתוצאות הפרסום הטובות ביותר ולקהלים המדוייקים ביותר עבורכם ועבור האמנות שלכם.
פלטפורמה שבתחילת דרכה התבססה בעיקר על תמונות ותוכן ויזואלי, אך עם הזמן לא נשארה מאחור ונכון להיום משמשת גם כבמה לפרסום, העלת מודעות, הובלת דעה ויצירת קהילות של עוקבים. מערכת הפרסום של אינסטגרם היא אותה מערכת פרסום של פייסבוק וכל הנתונים שיש לנו כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק רלוונטיים גם באינסטגרם.
מנוע החיפוש המוביל בעולם! , האנציקלופדיה של הרשת שיודעת הכל מהכל. כששואלים את גוגל שאלה הוא יענה לנו עם התוכן הרלוונטי ביותר עבור השאלה שלנו. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לנו לפרסם מילות מפתח {ביטויים} רלוונטיות עבור העסק שלנו.
יו טיוב בשנים האחרונות הפכה למנוע חיפוש ורשת חברתית שמתבססת על סרטוני וידיאו. פוטנציאל הפרסום ביו טיוב הוא עצום מכיוון שהיא חושפת בפנינו מודעות ופרסומות באופן מאוד אקטיבי. מערכת הפרסום של יו טיוב שייכת לגוגל לכן כל הנתונים שיש לנו בתור מפרסמים מגוגל רלוונטיים גם ליו טיוב ונהפוך הוא.
בשלב הראשון נבחר את הפלטפורמות המתאימות ביותר לפרסום עבור המטרות שלנו ונגדיר יעדים.
נאפיין מי קהל היעד, סקירת הקהלים הקיימים, קהלים עתידיים פוטנציאליים ונדון בתקציב הפרסום המתאים ביותר.
העברת תוכן שיווקי כמו: תמונות, סרטונים, פוסטים ומלל עבור הקמפיין. כמו כן מחלקת הקרייאטיב שלנו לרשותכם ויכולה לעזור בכל מה שצריך .
הקמת הקמפיין המנצח עבורכם תוך ביצוע מעקב שוטף ואופטימיזציות, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
Jimi Hendrix
J. Cole
תקציב הפרסום הוא הסכום שאותו עסק משקיע בתשלום לאחת מהפלטפורמות במטרה לפרסם. בנוסף לתקציב הפרסום הלקוח ישלם למפרסם סכום שייקבע מראש עבור עבודת הפרסום .
תחרות השוק והתחום של העסק ישפיעו על עלויות הפרסום , בעסקים שבד"כ הרווח גדול משמעותית מעסקים אחרים ,למשל נדלן, עורכי דין,רפואה, ועוד… עלות הפרסום עבור החשיפות והמודעות בפועל תהיה יקרה יותר מתחומים שהתחרות בהן קטנה. יכולות המפרסם ישפיעו גם הן על עלויות הפרסום, מפרסמים מנוסים יודעים היכן להשקיע את תקציב הפרסום בצורה חכמה ויעילה ולמטב את תקציב הפרסום .
קודם כל חשוב להיות מודעים ליכולת הכלכלית שלנו, ישנם קמפיינים שייקח להם זמן לעבוד, או לא יעבדו בצורה שבה אנחנו מצפים ומקווים לכן חשוב לעבוד בתקציב שאנחנו יכולים לעמוד בו לאורך זמן.
כמובן שככל שהתקציב גבוה יותר כך גם כמות החשיפה והפוטנציאל גדל.כן חשוב לציין שישנו תקציב מינימלי שמומלץ להשקיע בשביל שנוכל לקבל תוצאות.
לכל עסק צרכים ומטרות שונות, כמו כן קהלי היעד משתנים וכך גם הפלטפורמות.
ישנם עסקים שהלקוחות יחפשו באופן אקטיבי את השירות של העסק {להם יתאים לפרסם בגוגל}
אל מול עסקים שהשירות שלהם הוא רלוונטי לאורך תקופה והלקוח לא חייב לחפש את השירות באופן אקטיבי, לכן ניתן לחשוף אותו באופן יזום לשירות של העסק שלנו.
אנחנו לא מאמינים בהתחייבות אלא בתוצאות. אך חשוב להדגיש, כי לא ניתן להסיק מסקנות ולשפר קמפיין בצורה טובה לאחר זמן מאוד קצר. לכן צריך לקחת בחשבון כי ישנו צורך לרוץ עם הקמפיין לתקופה מסויימת ולתת לו הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמו.
ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
054-3032-590
mister1social@gmail.com