היי, אני מיסטר סושיאל Mister Social
מומחה לקידום ושיווק דיגיטלי ביוטיוב
זה לא סוד שיוטיוב הפכה להיות למנוע חיפוש סרטוני וידיאו המובילה בעולם ולרשת חברתית מטורפת. בכל יום מיליוני משתמשים ולקוחות פוטנציאלים מבקרים בה.
את כל המודעות והפרסומים שעושים ביו טיוב, בין אם זה סרטון שרוצים לקדם, מודעת תמונה (בנארים) שתחשף ללקוחות פוטנציאלים- עושים מתוך מערכת הפרסום של גוגל. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לנו לפרסם באופן מדוייק ולטרגט קהלים ולקוחות פוטנציאלים.
למשל, ברגע שמישהו יחפש סרטון ביו טיוב שקשור לעסק שלנו תקפוץ לו מודעה שתוביל את הלקוח לאתר שלנו .
אחרי מחקר מעמיק שאנחנו נעשה אנו נבחר את המיקומים שבהם המודעות שלנו יופיעו: באיזה ערוצי יוטיוב, באילו סרטונים ועם אילו מילות מפתח נפרסם את המודעה או הסרטון שלנו.
כאשר לקוח פוטנציאלי ורלוונטי יחפש במנוע החיפוש של יו-טיוב סרטון שקשור לשירות שלכם הוא יגיע ישר אליכם!
הגיע הזמן לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה, להצטרף לאלפי עסקים שכבר פעילים ומפרסמים ביו טיוב
ולתת לעסק שלכם הזדמנות אמיתית לממש את כל הפוטנציאל שבו!
מי אנחנו?!
מיסטר סושיאל
מיסטר סושיאל היא סוכנות שיווק דיגיטלי מהמובילות בתחום. יש לנו ניסיון רב בקידום ומיתוג עסקים קטנים \גדולים וחברות. כל לקוח שלנו מהר מאוד מרגיש שהוא חלק מהמשפחה והיחס שלנו הוא בהתאם. איכפת לנו ממכם, מהעסק שלכם וההצלחה שלכם היא שלנו.
"WE RISE BY LIFTING OTHERS"
מערכת הפרסום של יוטיוב
מנוע חיפוש הסרטונים המוביל בעולם! האנציקלופדיה של הרשת שיודעת הכל מהכל. מיליוני סרטונים במגוון נושאים ותחומים. כשמחפשים ביו טיוב סרטון שקשור לתחום מסויים הוא מראה לנו את הסרטונים המובילים והמומלצים ובכך מיליוני משתמשים צורכים תוכן ויזואלי בכל יום. חשוב לציין שאת המודעות והפרסומים ביו טיוב עושים דרך מערכת הפרסום של גוגל.
תהליך העבודה:
אפיון העסק, הצבת יעדים ומטרות
בתחילת העבודה אנחנו נעשה שיחת אפיון עבור העסק והמטרה שלכם, נלמד את העסק שלכם, נציב יעדים, מטרות, תכנון והסתכלות קדימה. בנוסף נתחבר למערכת הפרסום של גוגל .
ישנן כמה סוגי מטרות עבור הפרסום:
1. למתג את העסק ולחשוף אותו לקהלים חדשים.
2. לקדם סרטון- להגדיל צפיות בסרטון שלכם ולהתמקד בצפיות.
3. להוביל את הלקוח לדף רכישה.
4. לגרום ללקוח פוטנציאלי להשאיר פרטים בדף נחיתה.
מחקר העסק שלכם ותקציב הפרסום
לאחר שיחת האפיון וההכרות שלנו אנחנו נעשה מחקר מעמיק על המתחרים של העסק שלכם, נגיע לתובנות עבור הפרסום,נדייק ונחליט באיזו מטרה אנחנו מפרסמים.
נדע להעריך כמה כל צפייה או קליק יעלה ולפי זה נחליט מהו הוא תקציב הפרסום .
בניית הקמפיין
לאחר המחקר, הצבת המטרות ובחירת תקציב השיווק, אנחנו נבנה קמפיין מנצח ביו טיוב הכולל : – הקמה ועיצוב בנארים – בנייה והתאמה מדוייקת של קהלים ולקוחות פוטנציאלים – A\B TEST של מודעות – בניית דף נחיתה או ייעוץ שיווקי לשיפור האתר הקיים.
אופטימיזציה ומעקב שוטף של הקמפיין
לאחר שהקמפיין באויר אנחנו עושים מעקב של הקמפיין על מנת לשפר אותו ולבדוק איזה קהלים ומודעות עובדות טוב יותר. אנחנו נבחן את כל הנתונים השוטפים ובאופן קבוע נדאג לשפר את הקמפיין ותוצאותיו.
הצצה לחלק מהלקוחות שלנו:
תכנית הטלוויזיה "הכי בעולם"-רשת 13
"חזרה למקור"- התעוררות התודעה פנים אל פנים
סינגל לזמרת בר דמתי- "מומנטו"
סינגל לזמר עמיחי הלל- "האם להישאר"
הצצה לחלק מהקמפיינים שלנו:
מעל 4 מיליון חשיפות, 100,000 צפיות מעל 800 מנויים שהצטרפו בעלות של: 7,424 ש"ח
מעל 3 מיליון חשיפות, 78,000 צפיות, 1415 מנויים שהצטרפו בעלות של: 4,680 ש"ח.
Mister Social
אנחנו לא מתפשרים על הלקוחות שלנו
לקוחות מספרים:
Good Marketing makes the company look smart, Great Marketing makes the customer look smart
JOE CHERNOV
שאלות ותשובות:
תקציב הפרסום הוא הסכום שאותו עסק משקיע בתשלום לאחת מהפלטפורמות במטרה לפרסם. בנוסף לתקציב הפרסום הלקוח ישלם למפרסם סכום שייקבע מראש עבור עבודת הפרסום .
תחרות השוק והתחום של העסק ישפיעו על עלויות הפרסום , בעסקים שבד"כ הרווח גדול משמעותית מעסקים אחרים ,למשל נדלן, עורכי דין,רפואה, ועוד… עלות הפרסום עבור החשיפות והמודעות בפועל תהיה יקרה יותר מתחומים שהתחרות בהן קטנה. יכולות המפרסם ישפיעו גם הן על עלויות הפרסום, מפרסמים מנוסים יודעים היכן להשקיע את תקציב הפרסום בצורה חכמה ויעילה ולמטב את תקציב הפרסום .
קודם כל חשוב להיות מודעים ליכולת הכלכלית שלנו, ישנם קמפיינים שייקח להם זמן לעבוד, או לא יעבדו בצורה שבה אנחנו מצפים ומקווים לכן חשוב לעבוד בתקציב שאנחנו יכולים לעמוד בו לאורך זמן.
כמובן שככל שהתקציב גבוה יותר כך גם כמות החשיפה והפוטנציאל גדל.כן חשוב לציין שישנו תקציב מינימלי שמומלץ להשקיע בשביל שנוכל לקבל תוצאות.
ישנן כמה מטרות וסוגי קמפיינים שאפשר לפרסם ביו טיוב. לכל קמפיין מטרה אחרת למשל:
1. למתג את העסק ולחשוף אותו לקהלים חדשים.
2. לקדם סרטון להגדיל צפיות בסרטון שלכם ולהתמקד בצפיות.
3. להוביל את הלקוח לדף רכישה.
4. לגרום ללקוח פוטנציאלי להשאיר פרטים בדף נחיתה .
5. להגדיל חשיפה ומנויים לערוץ היו טיוב
- לפעמים לקמפיין לוקח זמן להראות תוצאות, זה לא אומר שהוא קמפיין לא טוב, שאין לו פוטנציאל או שכדאי להפסיק אותו , אלה פשוט לפעמים לדברים יכול לקחת זמן וחשוב להיות סבלניים.
- מעבר לתקציב הפרסום הלקוח צריך לשלם גם למפרסם עבור עבודת הפרסום. לרוב מדובר בתשלום חודשי או באחוז מתקציב הפרסום .
- בשביל באמת להסיק מסקנות וליצור קמפיין איכותי שיספק תוצאות, מומלץ לקחת בחשבון שכדאי לתת לו זמן לרוץ ולהסתכל על הנתונים של כמה חודשים לפחות.
- מומלץ לעשות סקר שוק רחב ולבדוק את תחרות השוק לפני שמתחילים לפרסם.
- בגוגל חובה שיהיה אתר\דף נחיתה לעסק על מנת שניתן יהיה לפרסם.
אנחנו לא מאמינים בהתחייבות אלא בתוצאות. אך חשוב להדגיש, כי לא ניתן להסיק מסקנות ולשפר קמפיין בצורה טובה לאחר זמן מאוד קצר. לכן צריך לקחת בחשבון כי ישנו צורך לרוץ עם הקמפיין לתקופה מסויימת ולתת לו הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמו.
צרו איתנו קשר
ונחזור אליכם בהקדם
בואו נדבר...
הרימו אלינו טלפון
0504-694349
אפשר גם במייל
mister1social@gmail.com